Een sfeervolle food beurs: Een dag vol smaak en inspiratie!

Na een succesvolle eerste editie van Taste of Tok in 2022 werden wij eind 2023 uitgedaagd om samen met Tok de tweede editie te organiseren en de beurs naar een hoger plan te tillen. Vanaf een leeg canvas ontwierpen wij, rekening houdend met een aantal vaste onderdelen in het programma, de beurs opnieuw. We gingen van standaard standbouw naar sfeervolle houtbouw om zo de food experience meer tot leven te brengen.

Taste of Tok
In opdracht van Tok Food
Taste of Tok

Tok Food haalt keukens van de andere kant van de wereld dichterbij. Zo dichtbij, dat je het kunt zien, ruiken én proeven. Op zondag 30 juni tijdens ‘Taste of Tok’ verzamelen producenten, leveranciers, ondernemers en innovators zich voor een culinair hoogstandje. Een prominente plek is weggelegd voor de Turkse Masterchef Mehmet, die een live cooking sessie geeft. Voor ondernemers, managers, leveranciers en specialisten uit de supermarktwereld en voedsel retail is dit dé kans een breed assortiment aan producten met eigen ogen – en papillen – te ervaren.

Tok Food is klaar voor de toekomst, maar hoe breng je jouw visie dan over op je klanten, partners en leveranciers? Door ze een hele dag onder te dompelen in de wereld van Tok. Door te proeven, te beleven en te ervaren werd de wereld van Taste of Tok een ware food-beleving. De eerste editie in 2022 was een groot succes, hoe zorg je er dan voor dat je het nog beter maakt dan de eerste editie?

Vanaf een leeg canvas gingen wij aan de slag. Door te kiezen voor alleen maar natuurlijke materialen, een andere indeling van de gehele ruimte en een duidelijk afgestemd inhoudelijk programma creëerden we een sfeervolle setting waar ontmoeten, proeven en het ontdekken van innovaties, nieuwe producten en leveranciers centraal stonden.

Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok
Taste of Tok

Tok Food brengt
de verfijnde keukens van andere landen dichterbij.

Familiebedrijf Tok Food is al vier decennia specialist in het distribueren van levensmiddelen uit Turkije en omliggende landen. Ooit ontstaan vanuit de behoefte van pionier Ibrahim Tok om de Oostmediterrane keuken naar West-Europe te brengen, is het bedrijf uitgegroeid tot marktleider in Nederland, Duitsland en België. Met Taste of Tok nemen ze je mee op een culinaire reis naar de Oostmediterrane keuken . Hoe mooi dat we deze beleving op 1 dag werkelijk tot leven brengen en de gasten onderdompelen in de wereld van Tok.

In co-creatie samenwerken
voor het beste resultaat

Waar twee jaar geleden het hele bedrijf mee hielp om de beurs tot een succes te maken, was dat deze editie onmogelijk. De show must go on en de business moest doordraaien! Wij namen de gehele organisatie uit handen terwijl Tok Food gewoon doordraaide. Waar het contact met de partners bij Tok lag, zorgden wij voor een gestroomlijnde productie. Van inventarisatie van koelingen, benodigde vierkante meters, content op de schermen  tot shuttlebusjes voor het ophalen van relaties vanaf de luchthaven tot het boeken van de hotelkamers en de organisatie van het VIP-diner.
De reactie vanuit de CEO sprak boekdelen: “Bij deze wil ik mij persoonlijk maar ook namens heel Tok Food graag onze dank uitspreken voor de prettige samenwerking met Pink Lemon Events BV. Julie professionaliteit, toewijding en betrouwbaarheid hebben een grote bijdrage geleverd aan het succes van ons gezamenlijke #tastoftok project. We kijken uit naar toekomstige projecten”. En dat is waar wij het voor doen! Alleen ga je sneller maar samen kom je verder!

Bekijk ook

Of het nu gaat om omvangrijke projecten of kleinere initiatieven, van intieme bijeenkomsten tot uitbundige feesten, wij bieden voor elk evenement een geschikte en eervolle invulling.
© Copyright Pink Lemon Events 2024 Gebouwd door Saam' Marketing uit Groningen
0.00

vimeo-video-